Nagrywanie rozmów
W
ProfiTEL masz możliwość rejestrowania rozmów przychodzących jak i wychodzących. Twoje nagrania są przechowywane przez zadany okres na serwerach
ProfiTEL. Dostęp do nich mają wyłącznie autoryzowane osoby po zalogowaniu się do panelu klienta.
Nie pamiętasz szczegółów rozmowy? Chcesz jeszcze raz usłyszeć miłe słowa? Skorzystaj z usługi nagrywania rozmów. To bezpieczna i legalna usługa dostępna w sieci
ProfiTEL.
Zastosowanie usługi:
- Telefoniczne biuro obsługi klienta (help desk, call center, windykacja i telemakrketing)
- Niezbędne przy weryfikacji zawarcia umowy lub złożenia reklamacji
- Kontrola wszystkich pracowników jednocześnie
Zalety:
- Automatyczne nagrywanie rozmów
- Nagrywanie na żądanie - po wciśnięciu *2 na klawiaturze telefonu
- Łatwy dostęp do przechowywanych rozmów za pomocą panelu klienta
- Wyszukiwarka nagranych rozmów
- Rozmowy są przechowywane na serwerach ProfiTEL nawet przez 365 dni
- 10GB przestrzeni dla nagranych rozmów z możliwością zwiększenia
- Każdą rozmowę możesz odsłuchać w przeglądarce internetowej lub pobrać ją na dysk komputera
Podziel się tekstem ze znajomymi:
Copyright by
ProfiGroup.pl, © 2012 - 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone!