Przekierowania
Usługa
przekierowania połączenia polega na możliwości zmiany kierunku połączenia przychodzącego na dowolny numer lub na istniejący obiekt w
ProfiTEL (skrzynka głosowa, faks, IVR, telefon).
Profesjonalizm tej usługi polega na wyborze sytuacji, w których dane połączenia będą w ten sposób realizowane, np.:
- zawsze
- gdy numer jest zajęty
- gdy nie odbierasz przez podaną liczbę sekund
- gdy jesteś niedostępny
Rozwiązanie to jest bezpłatne a abonent płaci tylko za odebrane połączenie na przekierowany numer według cennika połączeń w sieci ProfiTEL.
Zalety
przekierowania połączeń:
- Można być cały czas dostępnym - przykładowo poprzez przekierowanie nieodebranego połączenia z telefonii internetowej na swój telefon komórkowy
- Można przekierować połączenia z VoIP na własny faks
- Można uruchomić pocztę głosową
Usługę można ustawić w
Telefony » Ustawienia telefonu » Przekierowania
Podziel się tekstem ze znajomymi: