IVR - API
IVR API pozwala na sterowanie obsługa połączenia telefonicznego przez zewnetrzną aplikację. Aplikacja klienta decyduje o odebraniu połączenia, a następnie może kierować do naszej platformy żądanie wykonania odpowiednich czynności i na podstawie zwracanych statusów wykonywać dalsze czynności. Usługa
IVR API ma bardzo wiele zastosowań, a jej największą zaletą jest elastyczność i nieogranicznone możliwości.
Możliwości wykorzystania
IVR API:
- System obsługi konkursów, w którym producent zamieszcza kod wewnątrz opakowania swojego produktu, a klient dzwoniąc pod podany numer podaje ten kod, w celu uzyskania informacji o wygranej
- Informacja o statusie zamówienia, w przypadku gdy klient podaje przez telefon (DTMF) numer zamówienia, a aplikacja zwraca jego status i odgrywa określoną zapowiedź. Przykładowo: „Zamówienie zostało wysłane, a numer listu przewozowego to 54321"
- Weryfikacja ID i PIN osoby dzwoniącej
- Weryfikacja numeru osoby dzwoniącej i kierowanie połączenia do odpowiedniej osoby
- Indywidualne powitania uzależnione od numeru osoby dzwoniącej
- Potwierdzenie zamówień, wówczas klient musi zadzwonić na podany numer, a tam zostanie poproszony o wpisanie kody z wcześniej wysłanego emaila, a system go zweryfikuje (odpowiednik systemu Captcha)
- Zegarynka
Aktywacja usługi
IVR API w sieci
ProfiTEL jest bezpłatna, a
abonament miesięczny kosztuje już od 80,00zł netto miesięcznie (98,40 zł z VAT). Zachęcamy do skorzystania również z innych elementów usługi IVR, cena przy zakupie
pakietu IVR jest znacznie korzystniejsza.
Konfiguracja
IVR API znajduje się w panelu
ProfiTEL w zakładce
Usługi » IVR » API.
Działanie
IVR API krok po kroku:
- Połączenie trafia na bezpośredni numer przypięty do IVR API lub przez inną usługę IVR (np. IVR Player, IVR Menu, IVR Switch)
- Połączenie jest odbierane po odczekaniu ustalonej ilości sekund, ustawionej w panelu ProfiTEL. Jeżeli ilość sekund równa jest zero to krok ten jest pomijany
- Ze wskazanego adresu URL wywoływana jest aplikacja klienta, która będzie sterowała połączeniem oraz zostaną do niej przekazane informacje na temat danego połączenia (np. numer telefonu dzwoniącego)
- W przypadku jeśli aplikacja klienta chce się rozłączcyć to przejdź do punktu 7
- Wykonywana jest akcja, której żąda aplikacja klienta. Przykładowo pobranie DTMF, odegranie komunikatu, połączenie z numerem lub obiektem
- Przejdź do punktu 3
- Rozłączenie połączenia
Zapoznaj się ze szczegółowym opisem usługi
IVR API
Podziel się tekstem ze znajomymi:
Copyright by
ProfiGroup.pl, © 2012 - 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone!