FAQ - Najczęstrsze problemy z działaniem eFaksu
-
Nie otrzymałem emaila z faxem wysłanym do mnie
- Sprawdź, czy fax ten jest widoczny w skrzynce odbiorczej w panelu ProfiTEL
- Jeśli tak, to sprawdź, czy ustawiłeś poprawny adres email, na który chcesz otrzymywać faxy
- Jeśli adres jest poprawny, to sprawdź, czy email z faxem nie został zinterpretowany jako spam
- Jeśli używasz filtrów antyspamowych (np. greylist), to może to powodować, iż faxy na Twoją skrzynkę dotrą z pewnym opóźnieniem
-
Wysłałem fax przez email, ale nie otrzymałem żadnego potwierdzenia
- Sprawdź, czy wysłałeś email na poprawny adres: fax@profifax.pl lub numer@profifax.pl
- Sprawdź, czy wysłałeś email z adresu email, który jest przypisany w ustawieniach usługi email2fax w panelu ProfiTEL
- Sprawdź, czy fax jest widoczny w skrzynce nadawczej w panelu ProfiTEL i jaki jest status jego realizacji
Podziel się tekstem ze znajomymi:
Copyright by
ProfiGroup.pl, © 2012 - 2013 - Wszelkie prawa zastrzeżone!